Μαθητικοί Διαγωνισμοί 2015 – 2016

2ος Πανελλήνιοs Μαθητικόs Διαγωνισμό Σκίτσου, Κόμικς και Γελοιογραφίας 

“ΣΚΙΤΣΟΦΡΕΝΕΙΑ@PIERCE 2016”

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος PIERCE διοργανώνει τον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Σκίτσου, Κόμικς και Γελοιογραφίας

“ΣΚΙΤΣΟΦΡΕΝΕΙΑ@PIERCE 2016”

Θέμα του φετινού Διαγωνισμού είναι:

ΝΕΡΟ, ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ – ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ

Ο Διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας. Στο Διαγωνισμό έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας.

Οδηγίες για τους συμμετέχοντες:               

  1. Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή έργων ορίζεται η 15η Μαρτίου 2016.
  2. Οι συμμετοχές μπορεί να είναι ατομικές ή ομαδικές, σε οποιοδήποτε τύπο χαρτιού με διαστάσεις 21X29,7cm (A
  3. Κάθε μαθητής μπορεί να συμμετέχει με ένα μόνο, αδημοσίευτο, έργο. Κάθε κόμικς μπορεί να αποτελείται από 4, το πολύ, σελίδες. Οι συμμετέχοντες δηλώνουν ότι τα έργα τους είναι πρωτότυπα και δεν περιλαμβάνουν υλικό το οποίο υπόκειται σε έλεγχο πνευματικών δικαιωμάτων.
  4. Η αποστολή των έργων από τους συμμετέχοντες συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων του διαγωνισμού τόσο από τους μαθητές όσο και από τους Γονείς – Κηδεμόνες τους. Σε περίπτωση παραβίασης των ανωτέρω η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού του δημιουργού από το διαγωνισμό. Οι Διευθυντές των σχολείων παρακαλούνται να διασφαλίσουν τα παραπάνω πριν από την αποστολή των έργων.
  5. Τρόπος αποστολής:
  6. Κάθε συμμετοχή πρέπει να περιλαμβάνει τα παρακάτω στοιχεία του/των δημιουργών: ονοματεπώνυμο, σχολείο, τάξη, διεύθυνση του σχολείου, τηλέφωνο και emailεπικοινωνίας με το σχολείο. Τα στοιχεία αυτά πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς στην πίσω όψη του έργου.
  7. Τα έργα θα εκτεθούν στους χώρους του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, κατά τη διάρκεια μαθητικών εκδηλώσεων, από 6 έως 23 Απριλίου 2016. Η Έκθεση θα είναι επισκέψιμη,μετά από συνεννόηση με τον υπεύθυνο του διαγωνισμού
  8. Υπεύθυνος του διαγωνισμού είναι κ. Ιωάννης Κοσμάς, (skitsofrenia@acg.edu, τηλ. 210 6009800 εσωτ. 1169). Οι πληροφορίες για το διαγωνισμό βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος–PIERCE:και

Οι μαθητές πρέπει να υποβάλουν τα έργα τους στον/στην Διευθυντή/τρια του σχολείου τους, οι οποίοι μπορούν να αποστέλλουν πρωτότυπα έργα, ταχυδρομικά, με συστημένη αποστολή ή ταχυμεταφορά (courier) στη διεύθυνση:

Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος – PIERCE

Γραβιάς 6 Αγία Παρασκευή, ΤΚ 153 42

με την ένδειξη: ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ «ΣΚΙΤΣΟΦΡΕΝΕΙΑ»

Την Οργανωτική Επιτροπή του Διαγωνισμού αποτελούν οι:

Αθανάσιος Φαλούκας (Διευθυντής Δ.Ε. Β΄ Αθήνας)

Γεώργιος Βακερλής,( Διευθυντής Λυκείου, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

Ιωάννης Κλαδάς (Διευθυντής Γυμνασίου, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

Μιχαήλ Σιάμος (Υποδ/ντής Λυκείου, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

Γιάννης Κοσμάς (Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

Μαρία Κουτούση,(Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων Δ. Δ.Ε. Β΄ Αθήνας)

Την Κριτική Επιτροπή του Διαγωνισμού αποτελούν οι:

Δέσποινα Μουζάκη (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήματος Κινηματογράφου  Σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ.)

Όλγα Ζιρώ (Σχολική Σύμβουλος Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας, ΠΕ08)

Ειρήνη – Μαρία Κουρή (Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Δ/νσης Δ.Ε. Β΄ Αθήνας)

Σοφία Ζαραμπούκα, Συγγραφέας

Βένια Μπεχράκη, Εικαστικός

Γιάννης Κοσμάς (Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

ΈφηΧαλυβοπούλου ( ΕικαστικόςΕκπαιδευτικός, Master of Fine Arts (MFA) Pratt Institute New York, Head of Visual Arts and Art History, Frances Rich School of Fine and Performing Arts, DEREE-THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE)

ΔιονύσηςΧριστοφιλογιάννης (ΕικαστικόςΕκπαιδευτικός, Frances Rich School of Fine and Performing Arts , DEREE-THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE)

Σπύρος Σιάκας (Καθηγητής Εφαρμογών του Τ.Ε.Ι. Αθήνας)

Στέλλα Καραγεωργίου (Εικαστικός, Ιστορικός Τέχνης, Οικονομολόγος, Εκπαιδευτικός ΠΕ08, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

Πηνελόπη Θεοδωροπούλου (Εικαστικός, Εκπαιδευτικός ΠΕ08, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

Νίκος Καριανός (Εικαστικός, Εκπαιδευτικός ΠΕ08, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

Φοίβος Παπαχατζής (Εικονογράφος, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE)

 Η αξιολόγηση των έργων θα γίνει στους χώρους του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, την Τρίτη 5 Απριλίου 2016.

Κριτήρια για την επιλογή των έργων θα αποτελέσουν η έμπνευση, η τεχνική αρτιότητα, η πρωτοτυπία και η αυθεντικότητα.

Θα απονεμηθούν βραβεία (βιβλία, λευκώματα, είδη ζωγραφικής που σχετίζονται με την τέχνη του σκίτσου και των κόμικς), τρία για κάθε κατηγορία (σκίτσο, γελοιογραφία, κόμικς), για το Γυμνάσιο και τρία για κάθε κατηγορία για το Λύκειο. Σε όλους τους/τις συμμετέχοντες/ουσες θα δοθούν Βεβαιώσεις Συμμετοχής και σε όσους διακριθούν θα απονεμηθούν Έπαινοι.

Μετά το τέλος της Έκθεσης, τα πρωτότυπα έργα θα παραμείνουν στο αρχείο του ΓΕ.Λ. Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος – PIERCE για ένα έτος, στη διάθεση των δημιουργών. Σύμφωνα με το ν. 2121/1993 «Περί Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων», τα πνευματικά δικαιώματα των έργων (copyright) παραμένουν στους δημιουργούς τους. Το PIERCE – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, στο πλαίσιο της προώθησης του διαγωνισμού, δικαιούται να προβάλει τα έργα που θα κατατεθούν και τα ονόματα των δημιουργών τους, αλλά δεν έχει δικαίωμα να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια που να συνιστά εμπορική εκμετάλλευσή τους.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του 1ου Διαγωνισμού Σκιτσοφρλενεια με θέμα:”Έχω ένα όνειρο… I have a dream…”

Αγώνες Λόγου 2015 – 2016 (πατήστε πάνω στον σύνδεσμο για περισσότερες πληροφορίες)

Παρασκευή 8 έως Κυριακή 10 Απριλίου 2016

 

  Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια διοργανώνει κατά τη σχολική χρονιά 2015-2016 τους Β΄ Αγώνες Λόγου στις εγκαταστάσεις του σχολείου (Κέννεντυ 60, 55510, Πυλαία) από Παρασκευή 8 έως Κυριακή 10 Απριλίου 2016. Στους αγώνες αυτούς μπορούν να συμμετάσχουν ομάδες μαθητών και μαθητριών από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Θεσσαλονίκης και της περιφέρειας που θα δηλώσουν ενδιαφέρον εντός της προθεσμίας και θα τηρήσουν τους όρους συμμετοχής. Τα αγωνίσματα στα οποία θα έχουν την ευκαιρία να διαγωνιστούν είναι οι Διττοί Λόγοι, ο Προτρεπτικός Λόγος, ο Αυθόρμητος Λόγος και η Εκφραστική Ανάγνωση.

 

Στόχος της διοργάνωσης είναι η ενημέρωση των παιδιών για θέματα επικαιρότητας, η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός τους για ζητήματα που απασχολούν την ανθρωπότητα, η συναναστροφή και η ανταλλαγή απόψεων με συνομηλίκους. Να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα, να καλλιεργήσουν την ευγλωττία τους, να εκφράσουν με κομψό και αποτελεσματικό τρόπο τις ανησυχίες τους και τις απόψεις τους, αλλά και να εντρυφήσουν στη λογοτεχνία, ασκούμενοι στη σωστή ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων. Μέσα από την εμπειρία της συμμετοχής τους θα αποκτήσουν γνώση, βαθύτερη σκέψη, μεστή και πλουσιότερη έκφραση, άνεση και αυτοπεποίθηση στην επικοινωνία τους με πολυπρόσωπο ακροατήριο αλλά και πνεύμα ευγενούς άμιλλας και συνεργασίας.

 

 

 

2ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch

«Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»

Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, προκηρύσσουν τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές. Ο φετινός διαγωνισμό έχει τίτλο: «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο», είναι υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ (206460/Δ2 /16-12-2015) και προσδιορίζεται στη θεματική των παιχνιδιών. 

Το υπολογιστικό παιχνίδι που θα αναπτυχθεί, μπορεί

 να αφορά σε αυτούσιο παιχνίδι ή τροποποίηση παιχνιδιού του παρελθόντος ή του παρόντος ή και επιθυμία/ιδέα παιχνιδιού για το μέλλον

 να είναι ατομικό ή ομαδικό

 να παίζεται σε κλειστούς ή ανοικτούς χώρους, να είναι επιτραπέζιο, κ.λπ.

 να απευθύνεται σε οποιαδήποτε ηλικία/ηλικίες Απευθύνεται σε όλους τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα δοθούν αντίστοιχα βραβεία και έπαινοι σε έργα μαθητών:

1. Δημοτικού 2. Γυμνασίου 3. Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού)

Τα υποβληθέντα έργα μπορεί να είναι προϊόντα είτε ατομικής είτε ομαδικής προσπάθειας και πρέπει να είναι πρωτότυπα, δηλαδή να προκύπτουν από την προσωπική δημιουργική εργασία των μαθητών.

Σημαντικές Ημερομηνίες 20 Ιανουαρίου 2016:

2 η Ανακοίνωση, ανάρτηση αναλυτικών οδηγιών συμμετοχής στο διαγωνισμό και προδιαγραφών για τα μαθητικά έργα 22 Απριλίου: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων των μαθητών 31 Μαΐου:

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Ενημέρωση στην ιστοσελίδα: www.gogoulos.gr

Για την οργανωτική επιτροπή Γιώργος Γώγουλος Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δυτ. Κρήτης

5ος ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ (για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ)

Ευρωπαϊκός διαγωνισμός 2015 με θέμα: «Γίνε επιστήμονας Cassini για μία ημέρα»

Το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστηµών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Αιγάλεω, σε συνεργασία µε το Γραφείο Εκπαίδευσης της ESA, διοργανώνει για την Ελλάδα τον Ευρωπαϊκό διαγωνισµό για το 2015 µε θέµα: «Γίνε επιστήµονας Cassini για µία ηµέρα» για µαθητές Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης.

Στον διαγωνισµό µπορούν να συµµετέχουν µαθητές 10 έως 18 ετών από χώρες – µέλη της ESA και από τις συνεργαζόµενες χώρες µε την ESA. Οι χώρες αυτές είναι: Βέλγιο, Τσεχία, ∆ανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερµανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πορτογαλία, Πολωνία, Ρουµανία, Ισπανία, Σουηδία και Ηνωµένο Βασίλειο. Η ESA όρισε διοργανωτή του διαγωνισµού για την Ελλάδα την κα. Ευγενία Τσιτοπούλου – Χριστοδουλίδη, υπεύθυνη του Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω.

Ο διαγωνισµός αναφέρεται σε τρεις ηλικιακές οµάδες µαθητών:

1. 10-12 ετών, 2. 13-15 ετών 3. 16-18 ετών.

Οι µαθητές θα συµµετέχουν στον διαγωνισµό µεµονωµένα ή σε οµάδες, που θα αποτελούνται από 2 έως 4 µαθητές. Η συµµετοχή συνίσταται στην συγγραφή ενός δοκιµίου (έως 500 λέξεις) στην Ελληνική γλώσσα, το οποίο θα αποσταλεί µε e-mail στην διεύθυνση: mail@ekfe-aigaleo.att.sch.gr ή etsitop@otenet.gr για κρίση, έως τις 26 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 23.59.

Κάθε µαθητής ή κάθε οµάδα µαθητών µπορεί να συµµετέχει µε ένα µόνο δοκίµιο. Στο µήνυµα πρέπει να αναγράφεται επίσης: ονοµατεπώνυµο µαθητή ή ονοµατεπώνυµα όλων των µελών της οµάδας, ηλικία, σχολείο, e-mail και τηλέφωνο σχολείου για επικοινωνία. Οι µαθητές που θα συµµετέχουν στον διαγωνισµό θα πρέπει να µελετήσουν τους τρεις στόχους που µπορεί να φωτογραφήσει το Cassini ενώ βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον Αριθµός πρωτ. ΥΠ.Π.Ε.Θ. 179305/9-11-2015 Κρόνο.

Ακολούθως θα πρέπει να αποφασίσουν ποιος από τους τρεις στόχους πιστεύουν ότι θα αποφέρει τα καλύτερα αποτελέσµατα στην επιστήµη και να τον υποστηρίξουν µε ένα δοκίµιο (έως 500 λέξεις, χωρίς φωτογραφίες) στην οµάδα επιστηµόνων της αποστολής NASA/ESA/ASI Cassini-Huygens που θα λάβει την τελική απόφαση.

Οι τρεις στόχοι που µπορεί να φωτογραφήσει το Cassini είναι :

1. Τα δαχτυλιδια του Κρόνου, µε τρία από τα φεγγάρια του Κρόνου: Τηθύς, Εγκέλαδος και Μίµας

2. Μια µακρινή εικόνα του ∆ία

3. Μια ταινία µικρού µήκους του φεγγαριού του Κρόνου Τηθύος, περνώντας πίσω από την Ρέα

Για κάθε ηλικιακή οµάδα µαθητών και για κάθε στόχο (αν υπάρξουν συµµετοχές) θα δοθεί ένα βραβείο. Τα δοκίµια των µέχρι 9 βραβευθέντων µαθητών θα δηµοσιευτούν στην ιστοσελίδα της ESA. Τα ελληνικά δοκίµια θα δηµοσιευτούν επιπλέον και στην ιστοσελίδα του Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω. Βεβαιώσεις συµµετοχής θα δοθούν σε όλους τους συµµετέχοντες.

Η Επιτροπή κρίσης των δοκιµίων αποτελείται από τους: 1. Ευγενία Τσιτοπούλου – Χριστοδουλίδη, φυσικό, υπεύθυνη Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω, 2. Κωνσταντίνο Γκαµπρέλα, φυσικό, συνεργάτη Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω και 3. Ρωµύλο Κορακίτη, Αστροφυσικό, Καθηγητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Πληροφορίες και φωτογραφίες που θα βοηθήσουν στην συγγραφή των δοκιµίων θα βρείτε στις ιστοσελίδες της ESA στην διεύθυνση: http://sci.esa.int/education/56738-be-a-cassiniscientist-for-a-day–2015-competition-announced/ στην αγγλική γλώσσα και στην ιστοσελίδα του Ε.Κ.Φ.Ε. Αιγάλεω στην διεύθυνση: http://ekfeaigaleo.mysch.gr στην ελληνική γλώσσα.

«Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας αφίσας της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ι.Φ.)»

 

Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ι.Φ.)του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης διοργανώνει Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό δημιουργίας αφίσας για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας με θέμα: «Χτίζουμε την Ισότητα των Φύλων δημιουργώντας ενάντια στα στερεότυπα».

Σκοπός του διαγωνισμού είναι οι μαθητές/μαθήτριες να ευαισθητοποιηθούν και να επιδείξουν ενδιαφέρον για θέματα ισότητας, στοχεύοντας στην παραγωγή πρωτότυπων έργων που θα προβάλουν το πώς αντιλαμβάνονται οι ίδιοι – και οι ίδιες – την έννοια της ισότητας των φύλων και την εξάλειψη των στερεοτύπων.

Ο διαγωνισμός αφορά τη δημιουργία αφίσας, που θα συνοδεύεται από ένα ομότιτλο κείμενο (μέχρι 150 λέξεις) και απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Όροι και οδηγίες συμμετοχής

  • Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μαθητές/μαθήτριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια και Ειδικά σχολεία).
  • Η συμμετοχή στον διαγωνισμό μπορεί να είναι ατομική ή ομαδική (μέχρι και 4 άτομα).
  • Η αφίσα μπορεί να περιλαμβάνει συνδυασμό εικόνων, σκίτσων, ζωγραφικής, κολάζ, τεχνική graffiti κ.ά. Η αφίσα μπορεί να γίνει και με χρήση λογισμικού επεξεργασίας εικόνας και να σχεδιαστεί στον υπολογιστή ή στο χέρι.
  • Η αφίσα θα πρέπει να είναι πρωτότυπη δημιουργία. Σε περίπτωση που γίνεται χρήση μη πρωτότυπου υλικού για τις ανάγκες του έργου (κείμενα, φωτογραφίες, πληροφορίες από ιστότοπους κ.λπ.), θα πρέπει να συνοδεύεται από σαφή αναφορά στην  πηγή προέλευσης.
  • Η αφίσα θα πρέπει να έχει τελική διάσταση εκτύπωσης μεγέθους σελίδας τύπου Α3 με κάθετο προσανατολισμό.
  • Στην αφίσα μπορεί να αναγράφεται το θέμα ή κάποιο σύνθημα με αφορμή το θέμα. Η αφίσα πρέπει να έχει σαφές μήνυμα και να γίνεται αντιληπτό το περιεχόμενό της από σχετική απόσταση. Στην αφίσα δεν επιτρέπεται να αναγράφονται  η τάξη/ το τμήμα και το σχολείο.
  • Κάθε αφίσα θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα κείμενο ομότιτλο (μέχρι 150 λέξεις), στο οποίο να αναφέρονται τα ονοματεπώνυμα των συμμετεχόντων/-ουσών, των υπευθύνων καθηγητών/καθηγητριών, καθώς και τα στοιχεία του σχολείου.
  • Κάθε σχολείο που επιθυμεί να λάβει μέρος στον διαγωνισμό θα πρέπει να αποστείλει email στην ηλεκτρονική διεύθυνση dimiourgia@isotita.gr , στο οποίο να δηλώνει πως επιθυμεί να συμμετάσχει στον Πανελλήνιο Μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας αφίσας που διοργανώνεται από τη Γ.Γ.Ι.Φ. μέχρι και τις 10 Δεκεμβρίου 2015.
  • Συνοδευτικά του πρωτότυπου έργου θα πρέπει να αποσταλούν:
  • Κάθε σχολείο μπορεί να συμμετάσχει στον διαγωνισμό αποστέλλοντας μία (1) αφίσα.
  • Η τελική αξιολόγηση των έργων θα πραγματοποιηθεί από πενταμελή, ειδική διεπιστημονική επιτροπή, που θα οριστεί από τη Γ.Γ.Ι.Φ. Η επιτροπή θα επιλέξει τα 3 έργα που θα βραβευθούν.
  • Προτείνεται να προηγηθεί της διεξαγωγής του διαγωνισμού ενημέρωση των μαθητών και των μαθητριών από τον/την Διευθυντή/Διευθύντρια της εκάστοτε σχολικής μονάδας – ή και τους/τις Εκπαιδευτικούς των τμημάτων – για το ζήτημα της Ισότητας των Φύλων, καθώς για και τον ρόλο της Γ.Γ.Ι.Φ., λαμβάνοντας υπόψη και το ενημερωτικό υλικό της Γ.Γ.Ι.Φ., το οποίο θα αποσταλεί στα σχολεία που θα δηλώσουν συμμετοχή στον διαγωνισμό. Προτείνεται η ενημέρωση να συνοδεύεται από δραστηριότητες βάσει του εκπαιδευτικού υλικού που θα αναφέρεται σε σχετικό επισυναπτόμενο φυλλάδιο, οι οποίες θα βοηθήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες να προσεγγίσουν το κυρίως θέμα βιωματικά και να καλλιεργήσουν και να ενισχύσουν τη δεξιότητα της ενσυναίσθησης.
  • Τα στοιχεία των μαθητών/μαθητριών που θα διακριθούν, τα στοιχεία του σχολείου προέλευσης, καθώς και των υπευθύνων εκπαιδευτικών, θα ανακοινωθούν από τη Γ.Γ.Ι.Φ. μέσω ανάρτησης στην ιστοσελίδα της   .

Διαδικασία συμμετοχής και αξιολόγησης

α) η αφίσα σε ψηφιακή μορφή (αρχείο jpg. και pdf.)

β) κατάσταση με τα ονοματεπώνυμα των μαθητών/μαθητριών, την πλήρη διεύθυνση και τα τηλέφωνα επικοινωνίας του σχολείου

γ) το ομότιτλο κείμενο σε μορφή word και pdf (σε DVD ή άλλο ψηφιακό μέσο)

 

Οι Διευθυντές/Διευθύντριες των σχολικών μονάδων, αφού συγκεντρώσουν το υλικό των μαθητών/μαθητριών ή των μαθητικών ομάδων, θα πρέπει να αποστείλουν το έργο που θα επιλέξουν – με αναγραφόμενη ημερομηνία αποστολής στον φάκελο – μέχρι και τις 10 Φεβρουαρίου 2016 (εμπρόθεσμες θα θεωρηθούν οι αποστολές μέχρι και την ημερομηνία που ορίζεται από την παρούσα ανακοίνωση ως καταληκτική ημερομηνία αποστολής) στη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων, Δραγατσανίου 8, Τ.Κ. 10559, 7ος όροφος, Αθήνα (υπόψη κυρίας Ζωής Μαγουλά).

Δικαιώματα χρήσης

Τα έργα που θα υποβληθούν προς κρίση στον διαγωνισμό θα επιστραφούν στα σχολεία με έξοδα της Γ.Γ.Ι.Φ., εκτός των τριών (3) εκείνων, τα οποία θα επιλεγούν ως νικητήρια.

Επισημαίνεται ότι η Γ.Γ.Ι.Φ. έχει το δικαίωμα να δημοσιοποιήσει και να αξιοποιήσει τα έργα που θα υποβληθούν στον διαγωνισμό μέσω των εντύπων ή των ιστοσελίδων που διατηρεί ή με όποιον άλλο τρόπο κρίνει ως επωφελή για την προώθηση των σκοπών της, αναφέροντας απαραιτήτως τα στοιχεία του/της δημιουργού και δίχως καµία οικονοµική ή άλλη απαίτηση από τους/τις συμμετέχοντες/-ουσες. Σε περίπτωση που κάποιος/κάποια από τους/τις δημιουργούς δεν επιθυμεί να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία ταυτότητάς του/της, μπορεί να το αιτηθεί ταυτόχρονα με την υποβολή του έργου.

Βράβευση

Όλα τα έργα θα παρουσιαστούν σε εκδήλωση – έκθεση που θα διοργανωθεί από τη Γ.Γ.Ι.Φ., στο πλαίσιο της οποίας θα απονεμηθεί τιμητικό βραβείο στους/στις δημιουργούς των έργων που θα έχουν διακριθεί, από την κυρία Γενική Γραμματέα Ισότητας των Φύλων. Οι μαθητές/μαθήτριες των τριών (3) σχολείων, που θα τύχουν διάκρισης, θα συμμετάσχουν – με την προβλεπόμενη συνοδεία των υπευθύνων εκπαιδευτικών – σε αποστολή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (Βρυξέλλες) ως προσκεκλημένοι/-ες της Ευρωβουλεύτριας κυρίας Κωνσταντίνας Κούνεβα, τον Απρίλιο του 2016.

Όλοι/-ες οι μαθητές/μαθήτριες που θα λάβουν μέρος στον διαγωνισμό της Γ.Γ.Ι.Φ. θα παραλάβουν έπαινο συμμετοχής.

Οι συμμετοχές που θα ξεχωρίσουν θα προβληθούν στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Ι.Φ. www.isotita.gr.