Συμμετοχή μαθητών του Μουσικού Σχολείου Βέροιας στο Δημοτικό Συμβούλιο Εφήβων

Στο 1ο Δημοτικό Συμβούλιο Εφήβων συμμετείχαν μαθητές – μαθήτριες της Β΄ Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Βέροιας την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017 συνοδευόμενoi από τη φιλόλογο – σύνδεσμο του σχολείου, Τατιάνα Παππά. 

Στην Σύνοδο του 1ου Δημοτικού Συμβουλίου Εφήβων Βέροιας παρευρέθηκε ως Πρόεδρος του Προγράμματος, ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, κ. Απόστολος Κακλαμάνης.

Συγχαίρουμε τους μαθητές του σχολείου μας που με τη δυναμική τους παρουσία εκπροσώπησαν επάξια το Μουσικό Σχολείο Βέροιας και ελπίζουμε η συμμετοχή τους στη δράση αυτή να ενίσχυσε το ενδιαφέρον τους για τα κοινά και να τους βοήθησε να διαμορφώσουν συνείδηση υπεύθυνου πολίτη αλλά και να μυηθούν στις πρακτικές και τις δυσκολίες της Δημοκρατίας.

Όλγα Αλεξίου https://www.youtube.com/watch?v=nCPx3g7it4M

Δημήτρης Βαλαβάνης https://www.youtube.com/watch?v=wayTB5ldd0I

Ευδοξία Δαρλοπούλου https://www.youtube.com/watch?v=wayTB5ldd0I

Χριστίνα Χαραλαμπίδου https://www.youtube.com/watch?v=5TuttoKIyVw

Τα θέματα που συζητήθηκαν και οι εισηγητές:

ΘΕΜΑ 1ο

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

ΣΧΟΛ.ΜΟΝΑΔΑ

Βελτίωση Συνθηκών στην πόλη μου

1.- Κυκλοφοριακό

2.- Καθαριότητα

3.- Αδέσποτα ζώα

4.- Τουρισμός-Ποδηλατικές διαδρομές

5.- Αξιοθέατα-Μνημεία

6.- Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

7.- Πολιτισμός

8.Σχέση Πολιτείας-πολιτών

Παρθένα Αμανατιάδου

5ο  ΓΕΛ Βέροιας

Ιωάννης Κακαλές

ΓΕΛ Μακροχωρίου

Σοφία Κίρτσιου

5ο ΓΕΛ Βέροιας

Αφροδίτη Μουρατίδου

3ο ΓΕΛ Βέροιας

Αφροδίτη Νικολάου

2ο ΓΕΛ Βέροιας

Μαρία Παπαθανασίου

3ο ΓΕΛ Βέροιας

Χριστίνα Παπαχαρίτωνα

2ο ΓΕΛ Βέροιας

Κωνσταντίνος Σέρμπος

2ο ΓΕΛ Βέροιας

Αναστάσιος Σουνάπογλου

ΓΕΛ Μακροχωρίου

Σταύρος Σπανίδης

3ο ΓΕΛ Βέροιας

Γεώργιος Τζαφέρης

4ο ΓΕΛ Βέροιας

Σταυρούλα Τζιούρτζια

4ο ΓΕΛ Βέροιας

Χαράλαμπος Τουφεξής

1ο ΓΕΛ Βέροιας

Γεώργιος Τσιλιγκερίδης

1ο ΓΕΛ Βέροιας

Παρασκευάς Φιλιππίδης

3ο ΓΕΛ Βέροιας

Χριστίνα Χαραλαμπίδου

Μουσικό ΓΕΛ Βέροιας

ΘΕΜΑ 2ο

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

ΣΧΟΛ.ΜΟΝΑΔΑ

Μαθητές-Σχολεία

1.- Μεταφορά Μαθητών

2.- Έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών στα σχολεία

3.- Σχολικός εκφοβισμός

4.- Καταπίεση γονέων-Κοινωνίας

5.- Κοινωνικό Φροντιστήριο

6.- Εκπαιδευτικό Σύστημα-Εξέτασεις

Όλγα Αλεξίου

Μουσικό ΓΕΛ Βέροιας

Μαρία Κεφαλά

4ο ΓΕΛ Βέροιας

Στέργιος Παζαρτζικλής

1ο ΓΕΛ Βέροιας

Παναγιώτης Παπαευθυμίου

ΕΠΑΛ Βέροιας

Μαρία – Ανθίμη Παπαδοπούλου

1ο ΓΕΛ Βέροιας

Αγάπη Τζουβάρα

5ο ΓΕΛ Βέροιας

Ζαφειρώ Τροχίδου

1ο ΓΕΛ Βέροιας

ΘΕΜΑ 3ο

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

ΣΧΟΛ.ΜΟΝΑΔΑ

Κοινωνικά Θέματα

1.- Πολιτικά άρθρα

2.- Πρόσφυγες

3.- Ρατσισμός

4.- Άτομα με ειδικές ανάγκες

5.- Ανεργία

6.- Μετανάστευση

7.- Δράσεις αναχαίτισης αλλοτρίωσης

8.- Άστεγοι

Κωνσταντίνα Αλμπανίδου

5ο ΓΕΛ Βέροιας

Δημήτριος Βαλαβάνης

Μουσικό ΓΕΛ Βέροιας

Ιωάννα Δαδοπούλου

ΕΠΑΛ Βέροιας

Ευδοξία Δαρλοπούλου

Μουσικό ΓΕΛ Βέροιας

Παρθένα Θεοδωρίδου

ΕΠΑΛ Βέροιας

Χρήστος Καλαϊτζίδης

5ο ΓΕΛ Βέροιας

Χριστίνα Καλαϊτζίδου

3ο ΓΕΛ Βέροιας

Βίκυ Καρανικόλα

4ο ΓΕΛ Βέροιας

Κατερίνα Μαυροπούλου

4ο ΓΕΛ Βέροιας

Νικολέτα Νεστοροπούλου

ΓΕΛ Μακροχωρίου

Αντωνία Παπαδοπούλου

ΓΕΛ Μακροχωρίου

Νικόλαος Συρόπουλος

ΓΕΛ Μακροχωρίου

Γεώργιος Τσαχουρίδης

2ο ΓΕΛ Βέροιας

Αθανάσιος Φωτόπουλος

ΕΠΑΛ Βέροιας

ΘΕΜΑ 4ο

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

ΣΧΟΛ.ΜΟΝΑΔΑ

Τοπικές Κοινότητες

1.- Βεργίνα

2.- Ριζώματα

Κωνσταντίνος Εφραιμίδης

2ο ΓΕΛ Βέροιας

Νικόλαος Μελιόπουλος

ΓΕΛ Ριζωμάτων

Ελισάβετ Μελιοπούλου

ΓΕΛ Ριζωμάτων

Στέργιος Τσαντάς

ΓΕΛ Ριζωμάτων

Τi ακριβώς είναι το «Δημοτικό Συμβούλιο των Εφήβων»;

Το Δημοτικό Συμβούλιο των Εφήβων είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ως κύριο σκοπό του έχει να ενισχύσει το ενδιαφέρον των νέων για τα κοινά, βοηθώντας τους να διαμορφώσουν συνείδηση υπεύθυνου πολίτη αλλά και να μυηθούν στις πρακτικές και τις δυσκολίες της Δημοκρατίας. 
Oι στόχοι του Προγράμματος υλοποιούνται με τη διατύπωση τεκμηριωμένης προσωπικής πρότασης από κάθε μαθήτρια ή μαθητή ή ομάδα μαθητών που συμμετέχει στο Πρόγραμμα.
Με βάση τα βιώματα και τις εμπειρίες τους, τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες τους, οι  σχολικοί έφηβοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Δημοτικό Συμβούλιο των Εφήβων καταθέτουν τη δική τους προσωπική πρόταση ή αντιπροσωπευτική μαθητικής συλλογικότητας  μέσα από μια γραπτή εργασία της οποίας το θέμα και τον τρόπο της διαπραγμάτευσης επιλέγουν οι ίδιοι απολύτως ελεύθερα.