Συμμετοχή στη Γιορτή Μαθητικής Δημιουργίας 2021 – 2022

Στη «Γιορτή Μαθητικής Δημιουργίας Σχολικού Έτους 2021-22» για την Παρουσίαση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων) είχαν την ευκαιρία το πρωί της Πέμπτης 12 Μαΐου 2022 να συμμετάσχουν μαθητές/τριες και καθηγήτριες του Μουσικού Σχολείου Βέροιας οι οποίοι/ες υλοποίησαν πολιτιστικά προγράμματα τη φετινή σχολική χρονιά. Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, Αργολίδας και Ρεθύμνου διά των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων, Λένας Δημητριάδου, Γιάννη Γιατράκου και Σούλας Πετρογιάννη.

Τηλεδιάσκεψη Πέμπτης 12 Μαΐου 2022

Η εκδήλωση αποτελεί την επισφράγιση των κόπων μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς, στοχεύει στην αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων, στη διάχυση των αποτελεσμάτων των προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων και απευθύνεται σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, εκπαιδευτικούς, γονείς και τις τοπικές κοινωνίες.

Τα προγράμματα που παρουσιάστηκαν ήταν:

  1. Δημιουργούμε, Αξιοποιούμε και ΡαδιοΕπικοινωνούμε στο European School Radio
  2. Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου – Αναζητώντας τη δική μου φωνή
  3. STEM-ing καλώς, STEM-ing ισοτίμως, ισότιμη συμμετοχή αγοριών και κοριτσιών στις STEAM επιστήμες
Πρόγραμμα παρουσιάσεων Μουσικού Σχολείου Βέροιας

Ευχαριστούμε τους/τις διοργανωτές/τριες της εκδήλωσης για το βήμα που μας έδωσαν να παρουσιάσουμε τις δημιουργικές δράσεις μας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα σχολεία που συμμετείχαν!

Πατήστε πάνω στο παρακάτω σύνδεσμο, για να δείτε τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο των προγραμμάτων των σχολείων

https://padlet.com/embed/s8trppbbvzre00pu

Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου – Αναζητώντας τη δική μου φωνή
Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου – Αναζητώντας τη δική μου φωνή
Αξιοποιούμε, Δημιουργούμε και ΡαδιοΕπικοινωνούμε στο ESR
Μέλη της ραδιοφωνικής ομάδας στη Γιορτή Μαθητικής Δημιουργίας 2022
Οι ομάδες των πολιτιστικών προγραμμάτων του Μουσικού Σχολείου Βέροιας στην τηλεδιάσκεψη
STEM-ing καλώς, STEM-ing ισοτίμως, ισότιμη συμμετοχή αγοριών και κοριτσιών στις STEAM επιστήμες