Εφαρμόζοντας στα φιλολογικά μαθήματα καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας στο πλαίσιο της δράσης “Καινοτόμες και Ραδιοφωνικές Δράσεις – Μαθητικό Ραδιόφωνο” του Άξονα 1 της ΑΕΕ οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με ποικίλα ψηφιακά εργαλεία στο εργαστήριο πληροφορικής κι ενθαρρύνθηκαν να δημιουργήσουν πολυτροπικά κείμενα σε αυθεντικές περιστάσεις επικοινωνίας με έμφαση στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και του γραμματισμού στα Μέσα.
Μια ενδιαφέρουσα δημιουργική εργασία του μαθητή της α΄ γυμνασίου, Γρηγόρη Ζιάννη, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι η παραγωγή βίντεο το οποίο περιλαμβάνει σύντομη περιήγηση στη Στράντζα Νάουσας αλλά και συνέντευξη του Νίκου Φουντή, ιδιοκτήτη του Οινοποιείου Φουντή.
Η εργασία του μαθητή αναρτήθηκε αρχικά από τον ίδιο στο ιστολόγιο της e class του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας και αποτέλεσε έναυσμα για συζήτηση. Στη συνέχεια αναρτήθηκε στο τρίτο τεύχος του περιοδικού “Μουσικά Κύματα” στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο προκειμένου να αξιοποιηθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και στο Μαθητικό Ραδιόφωνο – European School Radiο. Ακούστε το εδώ. Διαβάστε το άρθρο του μαθητή στο περιοδικό μας “Μουσικά Κύματα” εδώ.
Υπεύθυνη καθηγήτρια – Συντονίστρια της δράσης του Άξονα 1 της ΑΕΕ: Χαρά Σκουμποπούλου