Ευριδίκης και Ολυμπιάδος Απόλογοι – 11η Θεατρική Άνοιξη

Το Μουσικό Σχολείο Βέροιας συμμετείχε και φέτος στην 11η Θεατρική Άνοιξη με μια μαθητική δημιουργία βασισμένη εξ ολοκλήρου στην ιστορική έρευνα και τη δημιουργική γραφή των μαθητών που συμμετείχαν στην θεατρική ομάδα. Ήταν η δεύτερη παρουσίαση του έργου.
Λόγω θεματικής- η Ευρυδίκη και η Ολυμπιάδα ήταν βασίλισσες της Μακεδονίας – είχαμε τη χαρά και την τιμή να παρουσιάσουμε αρχικά στις 27 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου- στο Αρχαίο Θέατρο των Αιγών βιώνοντας μια πρωτόγνωρη εμπειρία!
Ενώ η σχολική χρονιά έκλεισε με την τρίτη παρουσίαση της παράστασης στις 13 Μαΐου 2026 για τους συμμαθητές στην αυλή του Μουσικού Σχολείου Βέροιας.

Σκηνοθεσία: Νικολαΐδης Αντώνης
Μουσική επιμέλεια: Κυραναστάσης Αναστάσιος