Δεύτερη φάση «Αγώνων Νέας Ελληνικής Γλώσσας»: Διασχολικοί αγώνες

Στη δεύτερη φάση (διασχολικοί αγώνες) των Μαθητικών Αγώνων Νέας Ελληνικής Γλώσσας Γυμνασίων Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας» με τίτλο: “Η γλώσσα μου…ο κόσμος μου” συμμετείχε η πενταμελής ομάδα – που αποτελούνταν από μαθητές/τριες της β΄ και…








