Συμμετοχή σε επιμορφωτικό σεμινάριο – εργαστήριο: “Υγιή παιδιά – υγιής πλανήτης” με θέμα τη διατροφή

Σε επιμορφωτικό σεμινάριο και βιωματικό εργαστήριο με τίτλο: “Υγιή παιδιά – Υγιής πλανήτης” με θέμα τη διατροφή με την Ελένη Σβορώνου στις 4 Νοεμβρίου 2017 συμμετείχαν οι φιλόλογοι του Μουσικού Σχολείου Σχολείου, Ιντζεβίδου Κική, Τατιάνα…









